Untitled-1.png

 

A JÁTÉKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL INGYENES!

 

A JÁTÉKRÓL RÖVIDEN:

A játék nagyon egyszerű: a három közül az a szín nyer, amire a legkevesebbet raktak egy adott fordulóban. A nyertes színre fogadók a másik két színre tett pontokat kapják meg, olyan arányban, ahogy a nyertes színre tettek. A következő körökben a nyert/vesztett egyenleg áll rendelkezésre a további tétek rakásához. Egy játék győztese az, aki az utolsó forduló végén a legtöbb ponttal rendelkezik.

Egy fordulóban egyszerre maximum két színre lehet tenni.

A fordulók óránként követik egymást, egész órai zárással.

Három alap játékot lehet játszani:

óra.pngnon-stop.png

A hét minden napján, napi huszonnégy órában futó játék. Hétfőn 0:00-kor kezdődik, az utolsó forduló vasárnap 23:00-tól 24:00-ig tart.

disturb.pngoffice.png

Hétköznap reggel kilenctől, délután háromig tart. Az első forduló hétfőn 9:00-kor kezdődik, az utolsó pénteken 15:00-kor ér véget.

zár.pngprivate.png

Saját szobát lehet létrehozni, ahol beállítható, hogy mikortól meddig, mely órákban vannak a fordulók, és kik vehetnek részt benne.

A JÁTÉK HASZNÁLATA:

1.       REGISZTRÁCIÓ:

reg.pngA játékban való részvétel feltétele a regisztráció. Itt meg kell adni a nevet, a játékban megjelenő nevet, valós email címet, a belépéshez szükséges jelszót, valamint a címet, ahova a nyereményt tudjuk küldeni. A regisztrálás csak a felhasználói feltételek elfogadása után lehetséges.

A regisztráció egy emailben elküldött megerősítő linkre kattintva lesz teljes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.       A JÁTÉK MENETE:

Minden játék elején 100 pont áll a játékosok rendelkezésére. Mind a három típusú játék tejesen elkülönül egymástól, tehát a pontok nem vihetőek át egyikből a másikba.

Bejelentkezés után tehetők meg az adott forduló tétjei. Tetszés szerinti színre, ill. színekre lehet tenni a rendelkezésre álló pontok erejéig. Tétet visszahívni nem lehet, de rálicitálni a zárásig igen.

Óra végén a rendszer automatikusan zárja a fordulót, és szétosztja a nyert/vesztett pontokat.

 

3.       PONTOK SZÁMOLÁSA:

Az a nyertes szín, amire a legkevesebb pontot tesznek. A nyertes színre rakó játékosok közt kerülnek kiosztásra a másik két színre tett pontok, olyan arányban, ahogy ők a nyertes színre tettek. Tört pontszám esetén minden esetben lefelé kerekítés történik. Abban az esetben, ha két színre ugyanannyi pont érkezik, és a harmadikra ezeknél több, akkor mind a két színt nyertes színként kezeljük, és a harmadikra érkezett pontok kerülnek kiosztásra a forduló nyertesei közt. A következő fordulóban a módosult egyenleg összes pontja szabadon felhasználható.

 

4.       AZ office.png  ÉS non-stop.png JÁTÉKOLDAL:

Az oldal tetején látható az éppen játszott játék neve, ill. hogy mikortól meddig és mely órákban tart.

Az non.png-ra vagy a off.png-ra kattintva láthatóak az előző hetek játékai: először a lista és az elért helyezések jelennek meg, de ezen belül megtekinthető maga a játék is a tétekkel és fórummal együtt.

 

graf.png

Mindezek alatt található bal oldalt az adott játék grafikonja, ahol az oszlopdiagramok mutatják, hogy arra a színre összesen mennyit tettek. Ez alatt ugyanez számszerűleg is olvasható, valamint, hogy az adott fordulóban mi mennyit és hova tettünk, ill., hogy hány pontot nyertünk/vesztettünk. A grafikon sarkában látható nagyítóra (nagy.png) kattintva a játék teljes grafikonja látható napi bontásban.

 

A grafikonon belül egy fordulóra kattintva megnézhető, hogy abban az órában kik, mennyit, és hova tettek.

 

A grafikontól jobbra a bejelentkezési adatok (módosítás, kilépés), az ablak, ahol a tétjeinket megtehetjük, és forduló zárásáig hátralévő idő látható.

 

tet.pngA tétek - értelem szerűen - a hozzájuk tartozó színű mezőbe beírt pontérték megadásával és ezek után az ok.png gomb megnyomásával adhatók le.

 

A grafikon alatt a fórum és az adott játék toplistája látszik. A toplista sarkában lévő nagyítóra (nagy.png) kattintva a teljes rangsor megtekinthető keresési opcióval. Itt, vagy a játékoldalon, egy játékosra kattintva látszanak az általa tett tétek visszamenőleg.

 

5.       private.png JÁTÉK ÉS JÁTÉKOLDAL:

A private.png játékra kattintva megjelennek az éppen futó vagy lezárult szobák, amit nyitottunk vagy meghívást kaptunk, ill. itt tudunk szobát is nyitni.

 

a.       SZOBA NYITÁSA:

priv.pngA privin.png  gomb megnyomása után lehetőség van saját játékszoba nyitására. Meg kell adnunk a szoba nevét, a kezdő és befejező napot (a kezdő dátum nem lehet egy hétnél később, de legkorábban másnap kezdődhet, és a játék maga sem tarthat egy hétnél tovább), és azt hogy a nap mely óráiban fussanak a fordulók. Itt lehet megadni a meghívottak email címét is, vesszővel elválasztva. (Érdemes „copy-paste-elni” egy meglévő listát, így nem kell mindig egyesével begépelni a címeket.) A meghívottak emailben kapnak értesítést a játékról.

 

 

 

 

 

b.      ADMINISZTRÁCIÓ:

A játékoldal a meghívott játékosoknak ugyanolyan, mint az non-stop.png  vagy az office.png. Annak, aki a játékot nyitotta, van az oldal felső részén két plusz gomb. Az törl.png -vel a játékot tudja törölni, a megh.png -kal a meghívottak listáját látja, ill. itt tud további játékosokat meghívni.

 

c.       VÁLTÁS A JÁTÉKOK KÖZÖTT:

A privlist.png alatt az éppen futó és a már befejezett játékokat látjuk, amikbe egy kattintással át is tudunk váltani.

 

d.      JÁTÉKOK SZÁMA:

Minden felhasználó egyszerre csak egy privát játékot nyithat, kivéve, ha a futó játéka az adott napon véget ér.

 

6.       NYERTESEK, NYEREMÉNYEK:

Csak az non-stop.png és az office.png játék győztesei nyernek ajándékot, magyarországi kézbesítéssel. Ők nyereményüket postai vagy futár útján kapják meg egy hónapon belül. Abban az esetben, ha egy nyertes háromszori felszólítás után sem adja meg a szállítási címet, vagy egy címen nem található a nyertes, a nyereményét elveszíti, arra a későbbiekben igényt nem támaszthat.

A private.png játékok nyertesei nem jogosultak nyereményre.

 

JÓ JÁTÉKOT KÍVÁNUNK!

 

tricolor.hu